یکی از عواملی که در خوشمزگی غذاهای ایرانی تاثیر بسیاری دارد کیفیت محصولات مورد استفاده است، در این میان طعم گوشت بسیار مهم است، یکی از مواد اصلی بسیاری از غذاهای ایرانی گوشت است و اتفاقا طعم گوشت از دیگر مواد غذایی مهم تر است، گویی مزه گوشت تعیین کننده مهارت آشپز است. از سویی دیگر بهداشت و سلامت گوشت نیز بسیار مهم است. بنابراین آشپزان ماهر می توانند برای اطمینان از کیفیت دستپخت خود، گوشت خوب  را برای طبخ غذاها استفاده کنند.

محصولات مزرعه ما به خاطر کیفیت بالا و استاندارد بالایی که دارد، انتخاب سرآشپزهای ماهر و کسانی که دنبال کیفیت مزه هستند میباشد .

گوشت گوساله ماهشام در یک دامداری صنعتی بسیار پاکیزه و تحت نظارت متخصصان تغذیه تولید می شود. کارشناس تغذیه که برای گاوهای شیر ده برنامه غذایی تدوین میکند برای گاوهای نژاد گوشتی نیز برنامه خاصی را مدون می کند.

گوشت مزرعه ماهشام به خاطر وجود لایه های چربی در گوشت لطافت و نرمی خاصی برخوردار است به طور کلی برنامه تغذیه دام ها تاثیر بسیار مهمی در کیفیت گوشت بر جای می گذارد،

رعایت اصول بهداشتی یکی از مهمترین فاکتورهای مزرعه ما میباشد بطوری که  در هنگام کشتار، بارگیری در سکو، حمل در خودروهای یخچال دار که مجوز سازمان بهداشت دام و طیور را دارند و نگهداری در سردخانه برای فروش تمامی نکات بهداشتی رعایت می شوند که این امر در فرآیند تولید گوشت مناسب اثرات مثبتی بر جای می گذارد و شما با خیال راحت می توانید گوشت های ماهشام را نوش جان کنید. همچنین گوشت های ماهشام به صورت مداوم از سوی دامپزشکان از نظر میکروبی و باکتریایی کنترل می شوند.

گوشت گوساله ماهشام فاقد هرگونه آنتی بیوتیک، هورمون و داروهای مضر بوده و تحت نظارت پزشکان متخصص پرورش می یابند. مزرعه ماهشام کیفیت گوشت سبز ماهشام را گارانتی می کند. مصرف کنندگان با فراق بال می توانند از محصولات غذایی ماهشام استفاده کنند چراکه تمامی فرآیندهای تولید از ذرت مزرعه گرفته تا نحوه پرورش دام تحت کنترل و نظارت انجام می شوند.

لذیذ بودن مزه محصولات غذایی ماهشام نیز به دلیل نوع تغذیه و اصلاح نژادی گاوهای گوشتی دنیا

است.

ماهشام با هدف بهبود و ارتقای سطح کیفی مصرف کننده و با  به کارگیری نیروی انسانی متخصص و ماهر، محصولات دامداری خود را با دقت و نظارت بسیار تولید کرده و بر روی تمامی مراحل تولید نظارت می کند تا علاقمندان به دارا بودن سبک زندگی سالم با اطمینان خاطر محصولات ماهشام را استفاده کنند چراکه ماهشام در تمامی فرآیندهای تولید محصولات خود، نظارت و کنترل کامل دارد؛ از تغذیه دام گرفته تا نگهداری محصولات.